Suara Jep Sepahtu

Tuesday, March 18, 2014

al kisah Jepp Sepahtu & Shahrol Shiro

Assalamualaikum Jeppers Jeppers sekalian? bertemu lagi kita naaaaa .. sudah pastinya berbagai bagai persoalan yang bermain diminda pada masa ini ! haaaa .. semputttt .... cerita mengenai perang dingin antara Jepp sepahtu dan Shahrol Shiro menjadi antara gosip yang terhangat pada kalangan peminat peminat Sepahtu dan Shiro , dan disebabkan isu inilah terjadinya perdebatan antara peminat Jepp dan Shahrol . sejujurnya , cik arni rasa sangat sangat sedih dengan isu sebegini terjadi antara abang jepp dan shahrol kerana semua Jeppers sudah sedia maklum dengan kerakraban antara abang jepp dan shahrol , dan tidak dinafikan shahrol mempunyai banyak persamaan dengan abang jepp . tetapi cik arni tak dapat nak cakap banyak dalam isu ini , yang pastinya hanya Jepp dan Shahrol sahaja mengetahui apa yang terjadi . biar apa apapun yang terjadi , cik arni tetap akan sentiasa menyokong abang Jepp. Insyaallah ..
kenyataan pertama dari shahrol
kenyataan shahrol yang kedua
pastinya sebagai peminat cik arni dapat rasakan sedikit sebanyak tekanan daripada isu ini , siapa salah dan siapa betul , pastinya hanya allah yang mengetahui , tapi apa apa pun cik arni tidak mahu menyalahkan sesiapa di antara mereka dan biarlah para peminat sendiri yang menilai dari setiap kenyataan yang dikeluarkan oleh abang Jepp dan Shahrol .
kenyataan daripada Jepp
sebelum cik arni mengundur diri , pastinya para peminat sekarang sudah bijak untuk menilai yang mana betul dan salah , apa apapun , kepada Jeppers Jeppers sekalian , teruskanlah menyokong Jepp sepahtu , kerana cik arni tahu pastinya abang Jepp sangat memerlukan sokongan daripada anda semua .. JEPPERs is JEPPERs :)

salam sayang JEPPERs ,
cik arni amiera .

No comments:

Post a Comment