Suara Jep Sepahtu

Tuesday, March 18, 2014

Anugerah Meletop Era : Jepp Sepahtu Memang Meletop !

Assalamualaikum Jeppers Jeppers sekalian ? entry kali nie , cik arni bercerita tentang kemenangan berganda yang diperolehi oleh abang manis kita tue .. hehe .. dan pastinya cik arni yakin semua Jeppers Jeppers sekalian tahu mengenai kemenangan berganda yang cik arni maksudkan ..tak gitu ? yerrr ! pastinya semua sedia maklum mengenai kemenangan Sepahtu di Maharaja Lawak Mega 2013 , dan memang tak dinafikan malam tue Sepahtu memang selayak layaknya menjadi juara ! Tahniah , Tahniah dan Tahniah kepada abang Jep , abang Shuib dan abang Rahim .. dan tidak dilupakan Tahniah kepada para peminat Sepahtu yang tidak henti henti menyokong Sepahtu , sesungguhnya kejuaraan Sepahtu adalah kepuasaan bagi Sepahturios ! dan kepada Sepahtu teruskanlah menjadi penghibur kepada kami .
okay berbalik kepada topik asal kite , pastinya peminat abang Jep sudah sedia maklum dengan kemenangan abang Jep di Anugerah Meletop Era .. dan memang tidak dinafikan saingan pada malam tue agak segit , tapi sudah rezeki abang Jep pada malam tue , akhirnya abang Jep berjaya merangkul Anugerah Bintang TV Meletop sekaligus mengetepikan nama nama besar dan tidak dinafikan pada masa abang Jep diumumkan sebagai pemenang , cik arnilah orang yang paling happy. memang perasaan cik arni pada masa tue tersangatlah happy sampaikan masa nama abang jep diumumkan , jantung cik arni rasa bagai nak tercabut . tak gila ke nama nye tue ? hihi :) memang masa tue badan cik arni mengigil , rasa seperti nama cik arni pulak yang diumumkan .. hihi .. tapi yang paling havoc nyer pastinya para peminat sepahtu dapat melihat gandingan mereka di atas pentas pada masa tue mereka menjadi penyampai anugerah bergandingan dengan faizul af2013 , dan tidak dinafikan abang Jep tersangatlah kacak ! melting giler lah ..
sepahtu memang meletop top top
memang havoclah sepahtu dan pastinya kini abang Jep menjadi kegilaan pada gadis gadis diluar sana , sekaligus mengetepikan zizan ,, hehe ,, jangan marah naaa ... 
dia main kenyit mata pulak .. haaaa semputtt ...
haaa .. memang cairlah cik arni karang dok asyik nenggok si abang Jep nie .. hihi .. sebelum cik arni mengudur diri , cik arni nak ucap tahniah sekali lagi lah kepada Sepahtu dan yang paling terutamanya abang Jep .. dan tidak dilupakan Tahniah juga kepada Sepahturios dan Jeppers . Tahniiah ! Tahniah ! dan Tahniah !

salam sayang Jeppers,
cik arni amiera 

No comments:

Post a Comment