Suara Jep Sepahtu

Tuesday, March 18, 2014

Gosip ! Gosip ! dan Gosip !

Assalamualaikum Jeppers Jeppers sekalian ?
panas .. panas dan panas .. memang tidak dinafikan setiap entry entry cik arni minggu ini berkisarkan gosip gosip yang menimpa abang manis kita tue, memang sejujurnya cik arni sangat terkilan dengan wartawan wartawan malaysia , sebab apa ? hanya disebabkan nama abang Jepp yang semakin dikenali dan digilai orang ramai , pada saat itulah cerita cerita yang tidak enak dalam erti lainnya menyakitkan mata yang memandang mula bertebaran di dada dada akbar , isu overlah , isu sombonglah , isu perang dingin dan itu ini ..dan pastinya isu sebegini memberi tekanan yang amat dasyat kepada abang Jepp .. alahhhh matilah nakkk !
dan isu yang terkini lagi terbaru mengenai isu JEP TUNANG ORANG ?
Gosip Metro Ahad
alaaahaaaaiiiiii ... disebabkan gosip inilah instagram abang Jepp dikecam dan dihujanni dengan luahan luahan yang berunsurkan kecewa . alahhhh matilah nakk .. sejujurnya cik arni tergelak apabila membaca setiap
comment daripada peminat abang Jepp , dan sesungguhnya peminat abang Jepp memang tersangat luar biasa
kenyataan abang Jep melalui instagram
secara jujurnya , cik arni sangat terkejut dengan gosip ini , kerana selama cik arni mengenali abang jep , tidak pernah pula cik arni mendengar apa lagi melihat kekasih hati abang jepp , tupp tupp .. keluar pulak kisah abang jepp bertunang dan ini pastinya sangat pelik bagi cik arni .
kenyataan abang jepp yang kedua melalui instagram
Test 123 .. volume mic naik kan sikit .. test test .. ok just nk bgtau pasal artikel "jep tunang orang" tu tak benar.. hanya gosip semata .. jadi yg msg n call tanya saya direct, itu lah jwpn nya .. (tak naklah jadi tanggang "bertunang pun mak ayah tak tau) .. sekiannn.. off mic pliss... lampu padam .

Haaaaaaaaaa ... melalui kenyataan yang dikeluarkan abang jepp di instagram nie lah cik arni dapat rasa pasti ramai peminat peminat abang jep yang kecewa tahap gaban tue bersemangat kembali .. hihi .. apa apapun , nasihat cik arni pada para peminat abang Jep dan juga diri cik arni , kita hanyalah peminat dan sebagai peminat kita seharusnya sentiasa menyokong abang Jepp , tidak kiralah mengenai apa pun status nya nanti dan kita seharusya memberi ruang dan peluang kepada abang Jep untuk bernafas dalam urusan pribadinya sendiri, dan jika bukan hari ini sekalipun ,esok lusa abang Jep pasti juga mahu memiliki keluarga sendiri . kita sebagai peminat haruslah sentiasa mendoakan yang terbaik untuk abang Jep , bukannya menhentam !

Sebelum mengundur diri , cik arni berharap agar semua JEPPERs JEPPERs di luar sana tidak berhenti menyokong abang Jep walau apapun terjadi .

salam sayang JEPPERs ,
cik arni amiera :)

1 comment:

  1. Wynn Resorts, Limited (WYNN) | Investor Relations
    Wynn 밀양 출장샵 Resorts, 서귀포 출장안마 Limited owns and operates Wynn Las 밀양 출장샵 Vegas. The Company operates luxury resort, 동해 출장안마 casino, and 안동 출장마사지 resort.

    ReplyDelete