Suara Jep Sepahtu

Monday, May 26, 2014

Tahniah Jep Sepahtu

assalamualaikum Jeppers ! entri untuk kali nie meriah sikit lah erkk ... silap! bukan sikit tapi banyak ... kita monang yeay !!! kita monang yeay !!! apa yang monang nyerrr ? alahhhhh ... pembohong lah kalau anda tak tahu .. hehe ... siapa ada tengok abpbh 2013 ? mesti anda tengok kan ? betul tak ! dan yang terutamanya untuk peminat abg Jep Sepahtu .. pasti korang semua syok giler kan malam tue .. mahunya tak ! hero luar biasa kita menang tue .... dan ini membuktikan yang abg Jep Sepahtu semakin popular dan meletop letop sekarang ... hehe .. lepas nie comform banyak jobs !!

Tahniah ... Tahniah dan Tahniah abg Jep .... sesungguhnya anda memang layak merangkul anugerah ARTIS KOMEDI LELAKI POPULAR pada malam tue .. dan ini sebagai tanda bertapa kami Jeppers dan Sepahturious sangat sangat menghargai anda .. 
memang mengigil giler kot cik arni pada masa mereka nak umumkan anugerah tue dan dup dap dup dap akhirnya debaran yang sangat memuncak akhirnya berakhir dengan kepuasaan ... kegembiraan ... dan kesyukuran . Cik arni yakin ramai peminat abg Jep Sepahtu dekar luar sana sangat sangat berpuas hati kan ?
Tahniah sekali lagi cik arni ucapkan kepada abg Jep Sepahtu dan yang paling terutama sekali tentunya ... tahniah .. tahniah dan tahniah kepada semua Jeppers dan Sepahturious yang telah banyak mengundi sehingga mampu menjulang nama abg Jep Sepahtu sebagai Artis Komedi Lelaki Popular !!! memang tabik hormat lah dekat korang semua !!! korang semua memang LUAR BIASA !! sayang korang .... dan kepada abg Jep .. teruskanlah menjadi seorang penghibur kepada kami semua dan terus menjadi hero yang luar biasa buat kami ... Jeppers 
kami untuk anda .. anda untuk kami ...  Jep Sepahtu :)

salam sayang Jeppers ,
Cik Arni Amiera .

1 comment:

  1. Betting Online by Mobile Casinos - Review of Betting Sites
    There are three options on offer 스피드 바카라 at the Betting 암호 화폐 란 Site. 라이브 스코어 In addition to deposit and wagering you will also need to 제목학원 make a deposit to make a deposit 365 bet to

    ReplyDelete