Suara Jep Sepahtu

Wednesday, April 30, 2014

Jelajah Komedi Sinar di Bukit Jalil (destinasi terakhir)

assalamualaikum semua ? anda sihat ? seperti yang kita semua sedia maklum mengenai Jelajah Komedi Sinar telahpun berakhir di destinasi terakhir mereka pada jumaat yang lepas iaitu bersamaan dengan penutupan Lawak Siang Malam Warna , memang happening tue , biarpun mereka semua mengantuk ya amat tapi mereka tetap bersemagat untuk menghiburkan kita semua . memang Respek ! tak gitu ?
untuk entry kali nie , cik arni tak nak celoteh panjang panjang takut nanti anda bosan pulak dok baca karangan cik arni yang mencarut carut nie , kalau gitu mai lah kita layan gambar gambar yang cik arni ' rembat ' di internet you allzz !
















gempak tak ? cik arni rasa ramai kot yang tengok masa jelajah nie , sebab masa Jelajah komedi sinar di bukit jalil nie astro ada buat siaran langsung so untuk mereka yang tak dapat pergi termasuklah cik arni sendiri tue cuma dapat tengok depan tv jelah .. huhuhuh ..... nangis jap sebab tak dapat nak tengok dengan depan mata sendiri .. tapi its okay kau ! haha .. mungkin belum rezeki cik arni lagi nak nengok si abg Jep nie depan mata sendiri , lagipun cik arni nie jauh dari seberang kalau nak mai dekat sana jauh tue .... baiklah semua Jeppers sekalian , izikan cik arni mengundur diri dahulu , Insyaallah kita berjumpa lagi di entry cik arni yang lain okayy .

salam sayang Jeppers ,
Cik arni amiera .

No comments:

Post a Comment