Suara Jep Sepahtu

Tuesday, April 8, 2014

Jom Kita Undi Jep Sepahtu !

assalamualaikum Jeppers sekalian ?
Okayyy .. kali nie kita lupakan dahulu gosip gosip yang melanda abang Jep , entry kali nie cik arni nak ajak anda semua untuk mengundi .. undi apa ? alahhhhhh ... bohonglah kalau anda tak tahu .. okay , sini cik arni nak habaq mai dekat hangpa semua yang abang Jep kita tue tercalon untuk percalonan top 5 artis komedi lelaki paling popular , haaaaaaaaaaaaaaaaaa... tahu dah ? okay memandangkan tarikh untuk mengundi masih dibuka dan seperti yang anda semua sedia maklum anugerah bintang popular untuk tahun 2013, telah ditunda disebabkan perkara yang tidak dapat dieelakkan , anda semua pasti tahu kan sebab apa ?

Baiklah , tak yah cakap banyak ..... mari cik arni tunjukkan cara untuk mengundi , senang jerrr !!
credit photo : kak Long
Yang nie cik arni cuma tunjukkan cara undian untuk khidmat SMS jerr , kalau nak undi pakai surat khabar tue , maaflah yerr ... cik arni sendiri pun tak pernah undi pakai cara tue . maklumlah , tahun nie jer cik arni beria ria nak undi artis selama nie cik arni tak pernah peduli pun dengan semua tue .. hahahhah ... nampak hebat tak penangan abang Jep Sepahtu kepada cik arni ....sah sah kau buat aku sasau !
okayyy .... cik arni sudah mengundi , anda bila lagi ? undilah sekarang sebelum terlambat . Kepada anda yang nak mengundi tue , cik arni sarankan kepada anda belilah top up sebanyak yang mungkin , apa apapun kita hanya mampu berusaha dan tawakal tapi yang menentukan allah .. jika memang sudah rezeki abang Jep pada malam tue , alhamdulillah tapi  kalau dah bukan rezeki kita , teruskanlah sokongan jangan pernah berhenti . Insyaallah :)

salam sayang Jeppers , 
Cik arni amiera .

1 comment:

  1. Kita hanya mampu berusaha dan tawakal tapi yang menentukan allah .. jika memang sudah rezeki abang Jep pada malam abpbh2013 , alhamdulillah tapi kalau dah bukan rezeki kita , teruskanlah sokongan jangan pernah berhenti . Insyaallah..amin :)

    ReplyDelete