Suara Jep Sepahtu

Tuesday, April 8, 2014

Jep Sepahtu Maki Peminat ?

Assalamualaikum Jeppers Sekalian ?
Lama tak bersuakan ? Fuhhhhhh !!!! panas betul kan malaysia sekarang ? kepada adik adik semua nie , sini hakakss nak pesan musim panas nie banyakkan minum air , jagalah kesihatan anda untuk kebaikan bersama . Tak Gitu ? hehehe .. back on topic ! sepanas panas dunia sekarang panas lagi dunia hiburan minggu niekan ? mana mahunya tak panas , apalagi setiap hari ada jer gosip yang bertebaran di merata rata dada akhbar tapi disini cik arni bukanlah nak cerita pasal gosip artis artis lain tapi .. jeng .. jeng ...
alahhhhhhhh ... apa dah jadi nie ?
yerrr ... adik adik , kakak kakak semua , entry kali nie cik arni nak cerita gosip yang telah menimpa abang Jep kita nie , semenjak nama abang Jep nie popular makin banyak pulak gosip yang tidak sihat sebegini semakin 'berleluasa' di akhbar akhbar sekarang kan ? sedih ? yerr ! siapa tak sedih dengan berita sebegini , sedangkan orang tuduh kita sombong , kita dah melenting apalagi orang buat fitnah sebegini . Jep Sepahtu Maki Peminat ? sebagai peminat dan juga Jeppers , cik arni sangat sangat tidak setuju dengan gosip sebegini , Ya ! cik arni mengaku cik arni tak pernah pun bertemu dengan abang Jep apalagi mengenali dia seperti orang lain mengenali dia . Cik arni cuma kenal dia sebagai seorang penghibur yang tidak pernah menghampakan semua peminatnya , sejujurnya cik arni sangat sedih dengan cerita sebegini apalagi melibatkan abang Jep , sedangkan peminat lagi tahu rasa sedih dan marah dengan gosip sebegini apalagi tuan badannya sendiri . tidak terbayangkan bertapa perit dan payah abang Jep membina nama dalam bidang seni tapi dengan sewenang wenangnya orang lain menghancurkan kejayaan yang telah dikecapi oleh abang Jep .


credit photo : instagram kak long
you see ! dakwaan akhbar tersebut sangat melampau . sebagai peminat abang Jep , cik arni tahu yang dakwaan tersebut sangatlah tidak berasas dan sangat melampau . tak kanlah abang Jep yang sangat kita kenali dengan sifat yang suka merendah diri dan sentiasa menghormati orang lain sanggup maki peminatnya sendiri sedangkan selama ini abang Jep selalu mengangap peminatnya adalah peminat yang luar biasa .
credit photo : instagram Jep Sepahtu
Tengok ! abang Jep memang seorang yang sangat penyabar , bayangkanlah kalau artis artis lain yang terkena dengan gosip tersebut , mahunya berhangin satu dunia kau , tapi tidak abang Jep , dia masih lagi berdoa yang baik baik untuk orang yang menyebarkan dakwaan tersebut . Memang Respect !

Di sini juga cik arni tersangat terharu dengan peminat peminat abang Jep Sepahtu yang sangat LUAR BIASA , sebab apa ? sebab di saat abang Jep ditimpa masalah tersebut cik arni dapat lihat peminat peminat abang Jep tidak pernah putus putus memberikan kata kata semangat malahan dakwaan tersebut bukan semakin membuat peminat abang Jep Sepahtu dan Sepahtu semakin 'muak' dengannya tapi semakin membuatkan Jeppers Jeppers 'sejati' bergabung tenaga untuk terus memberikan sokongan kepada hero LUAR BIASA kami . Tidak dilupakan juga sahabat sahabat abang Jep yang sentiasa memberikan kata kata sokongan kepadanya , di situ kita boleh buktikan yang dakwaan abang Jep Sepahtu Maki Peminat sangat melampau ! 

Kepada Jeppers Jeppers sekalian teruskanlah sokongan anda , biarpun cik arni baru juga dalam dunia Jeppers ini tetapi cik arni yakin sangat yang dakwaan seperti itu sangat tidak betul !! Go Jeppers ! Go Jeppers !
credit photo : facebook cik arni :)
maaflah yerr .. kalau ada yang tak faham dengan apa yang cik arni tulis ,, hehe .. maklumlah cik arni anak jati sarawak , so cik arni gunakan slanga sarawak ! bahasa melambangkan bangsa . Itu adalah tanda sokongan cik arni kepada abang Jep yang cik arni publishkan dekat Facebook , Instagram & Twitter cik arni sendiri . anda pun begitu juga kan ? ini jer mampu cik arni buar tanda sokongan kepada abang Jep Sepahtu .

Dear Jep Sepahtu ,
teruskanlah menjadi seorang yang luar biasa kepada kami (Jeppers) , sesungguhnya anda merupakan inspirasi kepada kami , dan percayalah kami sentiasa ada di belakang anda . Kami akan sentiasa menjadi peminat yang Luar Biasa untuk anda yang sangat Luar Biasa . Lupakan semua Haters Haters anda dan teruslah maju dalam dunia seni . Haters make us popoular .

Ingatlah ,
Jangan terbang terlalu tinggi
Takut terlupa jalan untuk turun .

sekian ,
salam sayang Jeppers ,
Cik arni amiera .

No comments:

Post a Comment