Suara Jep Sepahtu

Wednesday, April 30, 2014

Skool Of Lawak Menutup Tirai !!

assalamualaikum Jeppers Jeppers Sekalian ?
sopsss .. sopssss .. entry kali nie sedih sikit lah yerrr ... anda semua pasti tahu kan yang skool of lawak sudah pun menutup tirai pada jumaat yang lepas , alahhhhhhh .... lepas nie tak dapat lah kita nak nengok abg Jep kita tue lagi kan ... alahhhhhhh sedih sangat ...
lepas nie tak dapatlah kita nengok abg Jep kita tue lagi kan .. tapi Jeppers Jeppers semua tak mau sedih sedih lah , abg Jep kita sekarang dah popular so banyaklah nanti program program dekat tv tue abg Jep join .. tak gitu abg ? hahah !! pada malam tue memang abg Jep tersangatlah kacak .. melting cik arni tau !! siapa yang ada tengok skool of lawak pada jumaat yang lepas sila angkat tangan anda .. haha .. kita gurau :)
anda pasti tengok kan ? gila tak nengok ..... okay tak yah nak melalut panjang sangat , pada malam tue anda semua tahukan siapa yang membawa pulang gelaran Ketua Lawak Skool Of Lawak , apa apa pun cik arni nak ucap tahniah kepada semua finalist pada malam tue sebab mereka semua memang terbaik !!

tahniah kepada awak semua !!! berbalik kepada topik utama kita lah yerr ! memang tidak dinafikan rasa sedih sebab lepas nie tak adalah kita nak duduk depan tv sambil tunggu siaran langsung Skool Of Lawak lagi kan ... sobss .. sobbsssssssssss .. :") selain mengetahui siapakan yang memenangi juara Skool Of Lawak , pada malam tu jugak telah berlangsung pembukaan tirai Lawak Siang Malam Warna yang berlangsung selama 24 jam bermula dari 10:00 malam ( 25 april 2014 ) dan berakhir pada pukul 10 : 00 malam ( 26 april 2014 ) memang terus bersekang mata lah cik arni you allzz !! okay sampai disini jelah entry untuk kali nie yerr ,, insyaallah .. jika ada umur yang panjang kita ketemu lagi .. sebelum tue cik arni tinggalkan anda dengan gambar cik abang kita tue yerrr !! jaga jaga , jangan ditenung sangat anak bujang orang tue yerr ... alahhhhh matilah nak !!!






Salam sayang Jeppers ,
Cik Arni Amiera .

No comments:

Post a Comment